lördag 12 januari 2008

Let's Dance

Nu var det då dags för en ny omgång av Let's Dance.

Jag skall villigt erkänna att jag inte är något större fan av den delen av vårt mediala utbud som Let's Dance representerar. Men jag måste ändå medge att de har stort mod. Att ge sig ut i en dans inför svenska folket och sedan få sin insats värderad, det är strongt.

Trots mitt ogillande så satt jag ändå framför dumburken igår och delade förmodligen ögonblicket med en stor del av vår befolkning.
Jag känner att beröm är befogat, alla deltagarna bjuder på sig själva och presterar en dans som jag inte skulle uppnå under samma press. Så hatten av för de som har vigt de här månaderna av sitt liv till att roa tv publiken och för att öka skvallerpressens upplagor.

Inga kommentarer:

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se