måndag 1 oktober 2007

Det är tid för mat tack vare förhinder.

Jag skulle ha ett litet kalas i helgen som var, men det ville sig inte riktigt.
När jag var på MAXI för att köpa det sista på lördagsmorgonen så hände det!

Jag böjer mig fram för att ta en påse, det blixtrar till och jag känner en isande smärta komma omedelbart i mitt ryggslut.
Jaha, då var det dax igen, ryggskott.

Nu är det en massa mat över eftersom vi fick ställa in festen. En hel del gick att frysa in, men de färska champinjonerna tänkte jag att jag skulle göra något med.

Jag skall prova att bryna upp champinjoner med bacon, tillsätter sedan creme fraiche 8% , dijon senap och persilja. Till detta kan jag tänka mig lite bandspaghetti.

Det ser ut som en plan, dagens middag är komponerad.

Inga kommentarer:

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se