tisdag 2 oktober 2007

Börjar jag bli gammal?


Jag har under en längre tid varit väldigt betagen av Panerai. Tyvärr har ju Panerai blivit lite väl mycket inne, folk köper enPanerai utan att egentligen bry sig om själva klockan.
Klockor som fått min puls att öka tidigare har haft en gemensam nämnare, sport.

Dressklockor har aldrig varit aktuella för mig.
Men det kanske är som Stefan, en god vän till mig säger, det är en fråga om mognad.






Mognaden börjar nu finnas för att ta en närmare titt på en klassiker, IWC Portuguese Chrono-Automatic.
Är det för att jag börja bli äldre eller är det bara så att smaken morgnar?
Visst, jag har blivit äldre, men jag tror ändå inte att det är det som är avgörande. Med ett utökat intresse och ett fördjupande i ett ämne skapar möjligheter till mångfald. Men lär sig att uppskatta saker ur flera perspektiv.

Inga kommentarer:

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se