onsdag 28 november 2007

Trotjänaren!


Kaffemaskinen IZZO Vivi

Det är säkert 2-3 gånger i veckan som jag kommer på mig själv med att tänka "Jag är så glad att jag köpte mig en HX Boiler". Den här maskinen är nog en av de mest använda elektriska apparater i vårt hem. Den vanliga kaffekokaren står numera i ett hörn undangömd.

Detta är en fantastisk maskin som är så mångfasetterad. Man kan givetvis göra kaffe med den, och det är bara fantasin som sätter begränsningar för vad du skall använda ett skott kaffe till.
Men det tar inte slut där, man kan också göra varm choklad, te, värma pasta, varmt vatten till nudlar, det kommer bara fram fler användningsområden ju mer man klurar på det.

Helt enkelt en fantastisk maskin!

2 kommentarer:

Tesa sa...

Och kostar såklart ingenting? ;)

Micke sa...

Naturligtvis är det en ringa kostnad ställt i relation till njutningen. :)

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se