tisdag 27 november 2007

Nu utvidgar jag intresseområdena, kanske?

Vet inte riktigt vad som hände och jag undrar fortfarande.

I Helgen var jag på en liten minimässa i Malmö (hifimässa om någon mot förmodan undrar). Jag såg då två fotografer jobba frenetiskt för att fånga själen från mässan och vidarbefodra det till hifihungrande och väntande nördar över hela landet.

Jag blev så inspirerad att jag ställde en massa dumma frågor och fick svar som satte igång fantasin. På kvällen involverade jag ytterligare en fotograf och jag var på kroken så att säga. När Måndagskvällen kom så var min plånbok tunnare och jag hade ett löjligt leende mitt i nyllet. Nacken är dock lätt ansträngd av plåt och glasskrotet som dinglar i en rem och studsar på magen.


Så här kommer en premiärbild

Inga kommentarer:

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se