måndag 15 mars 2010

Hejdå vintern!

Den här vintern har varit kall och fylld med snö. Men jag kan ändå tycka att det varit trevligt att få slippa den mörka, tråkiga och blöta vinter som vi skåningar oftast får bekanta oss med.
Men nu känner jag att det är dags för något nytt. Jag tar farväl av vintern och vill minnas den som den gestaltar sig på bilden här ovan.

Våren är nu hjärtligt välkommen!
Jag vill se nya bilder och låta naturens växande kraft inspirera mig. Se på när vårens ljus målar fram ett nytt frodigt landskap.

3 kommentarer:

cecber sa...

Ja, vintern har varit fantastisk i år! Men nu är det snart dags för vårbilder. Jag såg både krokusar och vitsippor i Lund i dag, men jag hade varken tid eller kamera med mig. En annan dag!

dennisMat sa...

Trevlig sida!!!

Micke sa...

Vad säger du Cecber, blommorna redan igång?

Detsamma kan jag säga om din sida Dennis! :)

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se