onsdag 20 maj 2009

Brandpost i Lomma

Vee undrade tidigare om inte jag fick konstiga frågor när jag "smyger" runt med min kamera på konstiga ställen. Faktiskt inte, men jag är övertygad om att de ibland undrar om det står rätt till!

Den här dagen när jag var i Lomma hamn och fotograferad så hade jag Johan med mig, han är precis lika skadad som jag av både hifi & foto! :)
Undrar vad folk i omgivningarna trodde när de ser två välvuxna herrar i medelåldern ligga och krypa runt en brandpost på Lomma strandpromenad???

3 kommentarer:

imse sa...

Det här med brandposter är också något sydländskt fenomen, jag har då inte sett en endaste brandpost här uppe. Men brandbilar finnes!

vee sa...

Aha, så de blänger på mig för att de inte ens ser min leksakskamera?:) Häftigt med brandposter, precis som på film. Ändå är det så nära till vatten. Här i norr, på landsbygden, får vi vara glad om de inte lägger ner våra brandstationer.

Micke sa...

Visst är de läckra de däringa brandposterna! Jag är dock inte nöjd med färgen på dem och måste nog dit en vända till och fotografera. Jag använde mig av ett pol filter, inte bra!

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se