måndag 8 juni 2009

Tillbaks?


Senaste tiden har varit stressig och bloggen har fått stå till sidan, förlåt!

I fredags hade jag en liten hififträff, jag gjorde lite hamburgare (70st) och slängde dem på grillen. Grabbarna verkade rätt nöjda, så jag tror att jag gjorde ett bra jobb. Jag kommer nog att återkomma mer i det ämnet senare. Vi skall då ta oss en titt på musik från datorn och om man kan hitta en lösning som ger väljud långt förbi vad en mp3 kan ge.

På lördagen blev vi bjudna på en äventyrsresa runt "Näset". Vi hade verkligen tur med vädret! Jag tackar Anne & Henrik för en perfekt resa! Underbart att få vara så nära naturen och till och med djuren verkade ytterst sympatiska och tillmötesgående. :)

I lördags var första gången på två veckor som jag höll i en kamera, inte klokt! En av bilderna ser ni i detta inlägg.

Vi får se om jag har lyckats ladda om och kan hålla bloggen igång nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du är tillbaks!

Det är ju bara så att periodvis HAR man annat att göra än att blogga. Jag har nästan bara levt i manuset de senaste veckorna och har MÄNGDER med foton som vill bli omhändertagna.

Men när?

Micke sa...

Det är svårt när allt är kul, men en dag tar det roliga slut om man inte ser upp och låter sig själv ta en paus.

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se