fredag 4 januari 2008

Energi....

Den här tiden på året känner man att mörkret sätter sig på axlarna, det behövs ljus för att få ett tillskott av energi. Har ni märkt att det blir lite tyngre för varje år, eller är det bara jag som är känslig?

På nyårsafton hade jag förmånen av att vara i närheten av energi. Jag låter en bild illustrera vad jag menar.

Det här är mitt gudbarn, han fullkomligt utstrålar energi. Barn har en förmåga att lysa upp sin omgivning och sprida glädje. Man kan riktigt se hur han suger i sig livet, det är så härligt!

Det gäller nog att aldrig tröttna på att leta efter kunskap. Nyfikenheten måste få leva kvar, glöm inte bort ett av barnens favoritord, varför! Varför, är ett bra ord som går att kombinera på många sätt, använd det flitigt.

1 kommentar:

Kristina sa...

Sv: Okej, tack för tipset :). Jag brukar också käka där, så jag vill pröva något nytt :).
Chokladpralinerna där är helt ljuvliga :P!
Ha det bra // http://kristinafurundzic.blogg.se

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se