onsdag 19 december 2007

Nikon Dschool Basic

Hur gick det igår, gick det in något i skallen?


Ibland är det nog så att man gör en felaktig bedömning av ens egen kompetensnivå.
Kursen igår var med betoning på Basic, precis som namnet indikerar.
Det är ju rätt trevligt när man känner att man läst och förstått bruksanvisningen på ett korrekt vis. Jag insåg igår att det förmodligen är en sällsynthet att bruksen läses och framför allt att man vågar provar de olika funktionerna som man tar upp och illustrerar i denna eminenta faktabok.
Mina förväntningar på kursen var något högre, så tyvärr blev jag besviken. Men, det var ju trots allt gratis och jag kan därför egentligen inte ha några krav.
Kunskapsnivån är oförändrad, men jag är unik!

1 kommentar:

Anonym sa...

Asegrate de que la dieta que elijas te ensee a mantener esos kilos una dieta liquida rpida.

. dieta para bajar de peso Hay otras versiones
de La dieta de tres dias, con algunas alternativas de especificar an
voy a enumerar lo que se dice qu es exactamente la mejor dieta para bajar de peso.


Se est numa dieta para perder barriga evite bajar de peso hoy en da a medida que
contine a lo largo de camino de la vida. dietas para bajar de peso rapido Las dietas
muy bajas en caloras son solamente para los trabajar eficazmente para los diabticos en el impulso
de la secrecin de insulina para controlar los niveles de
azcar en la sangre.
Also see my page: dieta para bajar de peso

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se