fredag 11 juli 2008

Vad upplever ni?

Min ursprungliga tanke med den här bloggen har ändrats på vägen. Min tanke var ju från början att avhandla Mat, vin & HiFi men sedan dök ett nytt intresse upp som har slukat mig totalt, foto.

Nu försöker jag kombinera mina gamla intressen med mitt nyvunna intresse, hur lyckas jag?

Att skriva om hifi på bloggen har nästan dött ut helt då jag gör det på www.hififorum.nu. Det skulle kännas som en upprepning om jag skulle skriva om det på två ställen. Det skall sägas att jag är ganska aktiv när det gäller hifireportage.

Jag skulle vilja skriva & fota mer om mat, men det kräver större planering och tid. Det ger mindre utrymme för spontanitet. Mitt sociala schema är stundtals ganska uppbokat och då har jag inte möjlighet att bjuda på fredagsmenyn. Jag vill inte bara slänga upp ett recept, jag vill ju även att det skall vara följt med mina bilder som kan inspirera er att laga maten. Kravet är dessutom att jag skall ha provsmakat det innan, ett led i att försöka hålla en kvalitet på maten som jag kan stå för.

Jag uppskattar om ni vill tar er lite tid och svarar på enkäten här vid sidan. Finner ni att svarsalternativen inte uttrycker er önskan, skriv då gärna en kommentar här under.

Trevlig helg och på återseende!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, jag tänker inte rösta! Tycker om din fina blandning av stillsamhet.

Anonym sa...

Nu har jag röstat.
Tycker din blogg funkar fint, bra mix helt enkelt.
Kanske saknat dina recept på fredagarna, men annars kul och intressant läsning!

Ha en bra dag

//GRÅSKALA

Livet runt 40+ sa...

Det beror ju lite på vad du själv vill med din blogg Micke. Blir oftast bäst om man får skriva om det man just för tillfället känner för att skriva om.

För egen del så uppskattar jag mixen och även om foto inte är mitt stora intresse i sig så uppskattar jag att titta på dina fina bilder.

Inläggen om HIFI är inget för mig oavsett var dom befinner sig. En blogg som blir för nischad lockar till slut bara folk som har just det intresset.

Vill du ha en blandad läsarkår så tror jag du vinner på att fortsätta som du gör.

Ha en skön helg och hälsa lilla frun *L*!

Micke sa...

Tack för era kommentarer, de uppskattas!

Tesa sa...

Gillar mixen men gillar absolut kombon foto och mat också (gärna med vinförslag såklart).
Ta det inte för allvarligt, det viktigaste är att du själv känner att du gör nåt du gillar annars kommer du bara känna tvång och det är inget vidare. Vi gillar nog bloggen som den är alltså! :)

Lite mer av det bara så! ;)

Micke sa...

Jag skall söka ny inspiration i Italien för mat & vin.

Hasta la vista, I'll be back!

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se