fredag 3 december 2010

Bilder från HiFi & Surround 2010 i Köpenhamn

Manley Labs Stingray II

Mässan i Köpenhamn var trevlig som vanligt. Många märken som man inte kommer i kontakt med i Sverige i vanliga fall får man här en chans att lyssna till och det är ju alltid kul. Jag valde ut några bilder från mässan som jag har lagt lite mer tid på i bildredigeringen. Vill ni kolla in hela reportaget kan ni läsa om mina intryck här samt kolla in 84st hifibilder. :)


Gato Audio AMP-150


SIM 2 Grand Cinema MICO 50



Primare



Focal Scala Utopia



2 kommentarer:

Tesa sa...

Jag var inne på forumet och kikade lite och slogs av vad manlig den genren fortfarande är (själv var jag en gång i tiden involverad i billjud och samma rådde ju där), förutom den där frun som tagit över.

Visserligen inga nakna brudar som står och stryker sig över produkterna, men ostrukna och dåligt pålagda vita dukar (vita dukar till silver?), ganska sterilt och kostymer!
Självklart är ljudet det viktigaste men det är oftast paketet som får folk att köpa. Och ofta är det kvinnan i hemmet som bestämmer till stor del hur hon vill bo.
Plötsligt förstår jag min egen ovilja till att ta in dylika grejer hemma... :)

Jag tror du kan vara med och få saker att hända där... :)

Micke sa...

He, he, tycker du inte om designen på dagens High End segment?
Lättklädda damer har nog aldrig funnits på en svensk hifimässa, men däremot i Asien har jag sett bilder som indikerar en annan kultur där. :)

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se