söndag 6 juni 2010

Porträttfotografering

Camilla ville ha en bild till Facebook. Så vi hade en fotosession igår i vår trädgård där Camilla fick aggera modell. Jag är väldigt nöjd med resultatet, men det kan ju inte gå fel med en så vacker kvinna!

På bild två så dämpade jag färgerna något, en teknik som vi ibland kan se på reklampelarna.

På sista bilden ville jag plocka fram en romantisk look som påminner lite om 40-50 tals Hollywood fast i modern tappning.

Någon skarpögd kanske lägger märke till en ny signatur på bilderna. :)
Men det snackar vi om en annan gång och låter Camilla få all uppmärksamhet.

4 kommentarer:

Tesa sa...

Hon är verkligen jättefin! :)

Och då vet jag vad det var för domännamn som var reggat. Och självklart har jag ju kollat in stället också...
Har förresten själv ett imagedesk-provkonto... äh, vi får mailas om det här istället, jag spårar iväg som vanligt.
Camilla i fokus var det! ;) Hälsa!

Micke sa...

Tesa, maila gärna så kan vi grotta ner oss i html träsket!!!! :)

Camilla hälsar tillbaks!

ingersord sa...

Vacker kvinna och duktig fotograf, då kan det väl aldrig gå fel....

Micke sa...

Inger, du är snäll. :)

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se