måndag 14 juni 2010

Min Bröllopsdag...

Idag för två år sedan var jag otroligt nervös. Jag road mig med att titta tillbaks på inlägg från den dagen. Camilla hade åkt iväg och jag satt hemma och bara väntade. Hur grymt är inte det!

För mig var det oerhört emotionellt att läsa "Timmarna innan..." och jag är idag mycket glad för att jag skrev ner de tankar som fanns den dagen. Men gladast är jag ändå för att Camilla sa ja till sitt odjur! :)

Det blev en uppföljning på det inlägget och "Hur gick det då..." gav en samlad bild av dagen då Camilla blev min fru.
Skynda dig hem min prinsessa så att vi kan fira vår bröllopsdag. :)
Puss på dig min Älskling!

2 kommentarer:

ingersord sa...

Grattis!
Önskar att ni får minst lika många lyckliga år som jag och Malte.
Vi firar 37 detta år!

Micke sa...

Tack Inger!
Ja det får vi önska! :)

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se