torsdag 9 september 2010

Arken 2010 i Göteborg

Då var det åter igen dags för Arken i Göteborg, Skandinaviens största hifi mässa som avhålls vartannat år. I år har man utökat mässan och det kommer även att finnas utställare på hotell Elite Plaza. Men det är inte allt, det kommer dessutom vara öppethus hos Marten center och HiFi stället samt en alternativ mässa på Hotell Opalen.

Jag kommer att skriva om mina upplevelser från mässan på HiFiForum.nu.
Inlägget är editerat, direktlänk inlagd till mitt reportage på HiFiForum.nu.

3 kommentarer:

Robert sa...

Det är riktigt kul med HiFimässor! Jag ska kolla in dina uppdateringar på HiFiforum. Vi på rehifi.se gillar allt vad som har med Hifi att göra. Har man inte råd med helt sprillans nya saker kan man göra bra fynd på begagnadmarknanden!

Tesa sa...

Hejsan, hur går det för dig? Jag vill ju se fler bilder! :)
Hoppas allt är bra, och hälsa C.

Micke sa...

Hej Tesa, det går fint men inte så bra som det borde gått. :(

Jag håller på att lägga ut bilder på HiFiForum efterhand som det finns tid, följ gärna länk i inlägget så kommer du till tråden direkt.

C hälsar tillbaks. :)

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se