fredag 21 mars 2008

Möten.....

I Onsdags träffade jag en ny människa? Ja just det en ny människa!
Ny på många sätt, en man som jag tidigare inte möt fysiskt och en man som liftar med kärleken.

Att kärleken är stark och påverkar livet det kan vi nog alla enas om. För många är kärlek förenat med en möjlighet till smärta. De vill inte gå den vägen, bättre att aldrig engagera sig så djupt och släppa någon så nära inpå, det gör ju så jävla ont.
Men oj vad de missar mycket.

Jag är så glad för mitt möte med Håkan Bergman, han tar chansen! Han har fått lift med kärleken, han vågade, starkt mannen!

Att träffa en ny människa och känna gemenskap direkt det är nästan lite kusligt. Vi har inte likadana liv om vi går in på detaljnivå, men ändå så är det som om vi har levt i parallella universum.

Låt kärleken ta er med på en resa för livet!

2 kommentarer:

Gisan sa...

Härligt möte kan jag tänka mig :-) Ja han tar för sig av livet och kärleken nu den mannen. Det är underbart att få följa hans resa. Kramar...

Håkan Bergman sa...

Tack för dina fina ord från mötet. Hoppas vi träffas fler gånger. Kanske vi blir "fyra" på det mötet ;-)
Man vet aldrig. En dag är singellivet över och man får fälla ner dassalocket för att undvika konflikter hahahaha

Allt gott,
Håkan

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se