lördag 20 december 2008

Projekt bänkar.......

En Bänk i Väntan

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fint med lite rosa i vattnet.
En tanke - du är otroligt diplomatisk, på ett ytterst positivt sätt.

Anonym sa...

TACK, snälla Micke jag ska prova mig fram under helgen...(vilket jobb du lagt ner på att hjälpa mig...)
Angående Uttern så har du helt rätt... kan inte mäta sig mot en Italiensk skönhet...å vem kan det?

Anonym sa...

Hejsan Micke

Vill bara önska dig en riktigt God Jul!

Mvh. Mattias Bucht

Anonym sa...

Micke ....jag kunde! Men detta betyder att man måste göra denna procedur med alla kort som man visar på nätet... alltså det går inte få det per automatik på nåt vis ????

Micke sa...

Vee, för mig är bilden ganska stark. Färgerna är det som berör mig mest.

Imse, man kan göra ett macro för att automatisera funktionen, men det är ganska enkelt att skriva i namnet också. När du väl har gjort det några gånger så tar det inte många sekunder.

Mattis, En riktigt God Jul till dig också!

Anonym sa...

OHHH, vilken underbar bild!
Du som tagit den?

Anonym sa...

Btw, akta dig för mobiltumören, det kan sluta illa!

Micke sa...

A-M, japp, det är min bild. 99% av alla bilder på bloggen är mina. :)

Anonym sa...

Åh men kolla! Himmlen ser ut som bomull. Precis som när den ligger veckad i en sån där påse.
:)

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se