lördag 3 november 2007

Förlåt mig för att jag missade fredagsmenyn!


Veckan har varit fylld med aktiviteter som krävt mitt fulla engagemang. Det i sin tur innebar tyvärr att Fredagsmenyn fick utgå denna vecka, förlåt.

I stället för att förbereda Fredagens njutning i hemmet så var jag på Moosehead för en after work öl med en gammal vän från Göta ingenjörregemente. Det är nog en 10-12 år sedan vi sprang på varandra sist, så det var verkligen kul att få återuppta den bekantskapen.

Man kan ju tänka att två grabbar som inte träffats på många år och som blev vänner när de gjorde lumpen tillsammans förmodligen kommer att prata lumparminne, men icke. Det är otroligt egentligen, men det nämndes inga gamla minne överhuvudtaget.
Vänskapen är fortfarande mycket stark och det kändes som om vi sågs förra helgen.

Som sagt, några öl senare så var omdömet klart grumligt och det blev ett stopp på Nikkos Gyros Bar på vägen hem. Det fick bli en alternativ fredagsmeny denna vecka till förmån för en gammal vänskap, mycket trevligt!

2 kommentarer:

Koffe sa...

Titta här! En fellow hifi-bloggare! Kul!

Micke sa...

Jag har bara lite svårt att fokusera mig på enbart hifi, det blir rätt mycket annat också. Det finns så mycket kul som man måste undersöka, men hifi är nog den hobby som tar mest tid av mitt liv.

Men Koffe, vi får hjälpas åt att missionera för mer hifi till folket.

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se